personaal- ja rühmatreeningute treener, füsioterapeut
Tööstaaž PT treenerina:
alates 2014
Kus linnas või asulas treenin kliente:
Narva
Kus klubis treenin kliente:
MyFitness
Koduleht:
Liitumisvorm
Liitumisvorm
Treeneri koodeks
EPTL treeneri koodeks
Peab silmas Kliendi eesmärke, huve ja vajadusi
Vastutab Kliendi heaolu ja tervise eest
Hoolitseb treeningute turvalisuse eest
Hoiab töösuhte Kliendiga professionaalsena
Austab Kliendi info konfidentsiaalsust
Täiendab end erialaselt regulaarselt
Teeb koostööd liikmetega ja teiste oma ala spetsialistidega
Personaaltreeneri ameti kirjeldus
Personaaltreeneri ameti kirjeldus
Kliendi toitumise, treeningharjumuste ja eluviisi hindamine
kliendiga kontakti loomine ja tema soovide välja selgitamine;
kliendi küsitlemine eluviisi ja emotsionaalne seisundi kaardistamine, kasutades sobivaid meetodeid;
andmete kogumine kliendi kehalise seisukorra kohta, kasutades sobivaid teste ja mõõtmisi (näit kehaliste võimete testid ja kehakoostise mõõtmine jm);
kogutud andmete analüüsimine ja kliendi kehaliste võimaluste väljaselgitamine;
vajadusel soovitab kliendil pöörduda teiste spetsialistide (näit arst, füsioterapeut, toitumisnõustaja või -terapeut, massöör, teine personaaltreener jt) poole.
Realistlike eesmärkide püstitamine ja sekkumisplaani (treening, toitumine ja elustiil) koostamine
hinnatavate ja realistlike eesmärkide püstitamine koos kliendiga;
analüüsist tuleneva ja kliendi vajadustest lähtuva tegevuskava koostamine.
Kliendi nõustamine elustiili muutmisel
kliendi juhendamine, lähtudes individuaalsetest vajadustest ja sobilike harjumuste kujundamine;
kliendi ja/või vajadusel tema sotsiaalvõrgustiku liikmete nõustamine tervist säästvate/parandavate eluviiside järgimise osas;
kliendi praktiline juhandamine harjutuste sooritamisel ja näidismenüü koostamisel, kasutades sobivaid tehnikaid ja meetodeid;
kliendi teavitamine teabeallikatest;
kliendi toetamine ja innustamine valikute tegemises.
Sekkumisplaani mõju ja tulemuste hindamine
tagasiside küsimine ja selle analüüsimine;
vajadusel vahetestide ja mõõtmiste tegemine;
vajadusel treeningplaani ja toitumiskava korrigeerimine;
koos kliendiga nõustamistulemuste hindamine ning kokkuvõtete tegemine, kasutades sobivaid meetodeid.
Suhtlemine
võtab kliendi vastu, loob kliendile turvalise ja sõbraliku keskkonna; pärast kohtumist küsib kliendilt tagasisidet ja huvitub kliendi seisundist; selgitab kliendile järgmiste kohtumiste või muude teenuste vajadust (näit terapeut, psühholoog, massaaz jm);
tutvustab kliendile osutatavaid teenuseid ja kasutatavaid treeningvahendeid, kirjeldades teenuste sisu ja treeningvahendite otstarvet;
suhtleb klientidega sõbralikult lähtuvalt kutse-eetikast ning konfidentsiaalsuse põhimõtetest; mõistab ja arvestab kultuuride mitmekesisust ja on salliv; väljendab ennast selgelt ja arusaadavalt; lahendab delikaatselt konfliktsituatsioonid; kuulab klienti tähelepanelikult; kasutab korrektset erialast terminoloogiat, kohandab teabe kliendile arusaadavasse vormi ja keelde.